HOME
top 10 dodaj stronę forum strona miesiąca faq info zasoby
ard&design magazine forum
 
ostatnio dodane
wszystkie strony
flash
flash i html
dhtml
html
strony polskie
strony zagraniczne
strony z minimalna iloscia barw
strony w jasnej tonacji
strony w ciemnej tonacji
strony kolorowe
high tech, techno itp.
strony o klasycznym układzie
strony z grafiką w stylu kreskówek
webdesign
webart
wortale tematyczne
strony komercyjne firm
KFIATY

ORCA GIRL
WELL VETTED
DIGITALICA
design in europe
MOCNY WEB
   03.czerwca.2003 - 23:13  rgb
alan: na wsoty nie doszlo do zadnych przekretow

   26.stycznia.2003 - 22:22  Bdozz
Dla mnie pomysł jest bardzo ciekawy i ambitny. Czekam z niecierpliwością na dobre wyniki naszej reprezentacji. POLSKA BIAŁO-CZERWONI!!!

P.S. Ja się zabieram do roboty i może w 2005 załapie się na mecz z San Marino lub Watykanem jak Bóg da

   26.stycznia.2003 - 21:47  gladysek
dajcie sobie luz, powstaje nowy site, bedzie mozna poogladac ciekawe grafiki z 2 roznych panstw. cieszcie sie z tego co jest, a nie narzekajcie w kolko.

   26.stycznia.2003 - 18:57  alan_i
btw:

ninja, myślałem, ze Ci się podobał pomysł.

szkoda że dwulicowy jesteś

   26.stycznia.2003 - 18:14  alan_i
Myślałam ze to ogół decyduje kto weźmie w tym udział? Inaczej N I E ma sensu, czyż nie?

i tak się ciesz, że daliśmy Ci wybór co do 2 osób- hp nawet się nie starało o zdanie publiczności.

co do f4d- to ma byc arena dla najpoważniejszych potyczek między reprezentacjami wszlekiego rodzaju community. Chcecie zrobić //w vs k10k? albo srf.stn? No problem. My zajmujemy się organizacją wszystkiego. Załatwimy dobrego komentatora, publike itd.

Ktoś uważa że J. Karlsson to kiepska osoba do komentowania? No właśnie...

Miał być jeszcze Mike Young, ale niestety podziękował, stwierdzając, że nie ma czasu, ale w przyszłosći moze bardzo chetnie.

będzie dobrze.

ninja_ ratuj polski design, ja tam nic do nowych sitów i pomysłów nie mam. im więcej tym lepiej.

merger:
ciesze się ;)

   26.stycznia.2003 - 14:13  David
My wiemy doskonale kim jest ninja, prawda Sabasaku? ;)

   26.stycznia.2003 - 14:06  polski_ninja
r: Przestudiuj swoje założenia i sprawdź czy jestes wiarygodny?

polski_ninja - jak grochem w ściane!


   26.stycznia.2003 - 13:14  royal
p_n, gadasz bzdury. A niby ktos taki jak np.Ty, ktos uwaza sie za osobe wlasciwa do ratowania polskiego designu(i wszystko jasne) mialby miec wplyw na dosc wazne przeciez przedsiewziecie FightForDesign? I skoncz z tymi haselkami pod komentarzami, bo smiac sie chce, chyba nie tylko mi...

   26.stycznia.2003 - 12:37  Merger
alan: ok

btw. dzieki tej rozmowie wpadly mi dwa super pomysly. dzieki :)

   26.stycznia.2003 - 04:36  polski_ninja
Zadajcie sobie pytanie:

Jesteście artystami "vs-ów" czy ich powielaczami?

Odpowiedź to sens "VS-ów"

Wazelina?

Myślałam ze to ogół decyduje kto weźmie w tym udział? Inaczej N I E ma sensu, czyż nie?

polski_ninja i wszystko jasne!

   26.stycznia.2003 - 04:23  daauyi
kazdy kto bedzie mial na to ochote, bedzie mogl oddac jeden glos. ankieta bedzie prawdopodobnie dostepna od poniedzialku.

   26.stycznia.2003 - 02:29  royal
Alan: kazdy bedzie mogl wziac udzial w ankiecie?

   26.stycznia.2003 - 01:50  alan_i
darek, chodziło mi o ten numer z digartem i wielokrotnymi głosowaniami.

   26.stycznia.2003 - 01:34  alan_i
aha- ankieta ruszy tutaj na //w na dniach.

   26.stycznia.2003 - 01:32  alan_i
merger:

"zreszta podejrzewam dlaczego tak jest ;)"

nie ma żadnych podtextów, taki mieliśmy plan od początku. Jeśli myślisz o jakichś układach między nami a wybraną trójką, to się bardzo grubo mylisz.

gdybyśmy wybrali wszystkich pięciu- posądzono by nas o wybieranie "czołowej piątki" polskiego dezajnu.

zostawiliśmy Wam wybór co do dwóch osób- czepiacie się, że mogą zostać pokrzywdzone.

Trudno, zawsze było by źle, wybraliśmy mniejsze zło. Na wybór wszystkich pięciu osób przez internautów sie nie zgodziliśmy, bo mogło by dochodzić do różnych przekrętów jak na WSOTY. Dzięki temu mamy choć w 50% pewność, że reprezentacja będzie wyglądać tak jak powinna. jeśli ktoś uważa, że w pierwszej trójce powinien znaleźć się ktoś inny- to już jego problem. Powiem tylko, że 2 osoby nam odmówiły. Kto- napewno się zorientujecie jak zobaczycie liste ludzi i nicki których tam niebędzie,

p_n:
"Kolejny projekt który skazany jest na upadek, przykre, prawdziwe i przypomina kubeł wazeliny."

ciekawe skąd ta pewność. i nie rozumiem txtu z wazeliną.

"VS - sux!
polski_ninja - uratuje polski dizajn!"

don't make me laugh...






   25.stycznia.2003 - 20:00  royal
Jesli faktycznie takie jest twoje zdanie, mozesz to chyba inaczej powiedziec, nie wiem kim jestes, co robisz ani skad sie nagle urwales, ale IMO nikt nie prosil Cie o ratowanie niczego.

   25.stycznia.2003 - 19:57  royal
p_n: cos Ty kurwa za jeden i po co glupoty wypisujesz?

   25.stycznia.2003 - 18:10  polski_ninja
Kolejny projekt który skazany jest na upadek, przykre, prawdziwe i przypomina kubeł wazeliny.

VS - sux!
polski_ninja - uratuje polski dizajn!

   25.stycznia.2003 - 17:47  David
Bardzo fajny pomysł. Mam nadzieję że chłopakom się uda. Pomysł walki Polska vs. Filipiny bardzo dobry. Chyba pierwsza taka rzecz w sieci. Mam nadzieję że pozostała dwójka uczestników będzie równie dobra i skopie tyłki Filipinom :)

   25.stycznia.2003 - 16:40  Merger
jestem taki 'anty', bo mialem strasznie wysokie oczekiwania wobec tego serwisu.. i musze szczerze powiedziec, ze sie troche zawiodlem..

faktycznie troche nowosci to wprowadza, ale myslalem, ze battle kilku osobowe, beda rozegrane inaczej.. (pomysl, ktory wciaz pozostaje do wykorzystania).

co do skladu polskiego, to mi ise wydaje, ze lepiej bylo wybrac cala piatke, a tak te osoby, miedzy ktorymi beda wybierane ostatnie dwie, moga sie poczuc troche gorsze od pierwszej trojki.. taka moja opinia. zreszta podejrzewam dlaczego tak jest ;)

btw. kiedy bedzie mozna wybierac te ostatnie dwie osoby?

zobaczymy, jesli bedzie dobry design na fightfordesign to bedzie super.

narazie wciaz sceptyczny merger.

   25.stycznia.2003 - 15:52  alan_i
merger:

o czym ty w ogóle gadasz? jak to "czy naprawde nie ma osób na polskiej scenie, które by mozna jeszcze zaprosić?". Oczywiście, ze są, ale wybór pozostawiamy w pewnym stopniu Wam. Z tego akurat chyba powinieneś sie cieszyć.

to nie będzie drugi polski towar. W przyszłych edycjach wszystko może się zmienić- również system batli.

Bajti: nie to nei jest Polska vs halfproject. Filipińczycy mają kilku znanych designerów poza hp.

i nie marudźcie. Nie planujemy, żeby to był site polski, tylko międzynarodowy, więc przyrównywanie go do czegokolwiek na naszej scenie jest po rpostu bez sensu, bo czegoś takiego u nas (vs miedzy narodami) i na świecie nie ma. Nasz serwis będzie takim festiwalem odbywającym sie pare razy w roku. To mają być wydarzenia, a nei serwis jak coudal.

więc bez ściem, że już wszystko było, bo pod paroma względami wprowadzamy troche nowości. W dobie ciagle pojawiających się nowych portfolio i netowych e-zinów, stwierdzenie "nic nowego" uwazam w tym przypadku za śmieszne.

pis

   25.stycznia.2003 - 13:12  rashman
Dlaczego Ty (Merger) taki anty jestes?:) Jak nie swierzosc pomyslu, to selekcja zawodnikow:) Czilałt jak mawia mapet... //w tez nie byl innowacja, a stal sie potentatem. Ja tam jestem za - niech sie cos dzieje... Pozatym vs.towar.org obecnie pachnie sledziem...

   25.stycznia.2003 - 10:52  Merger
o co chodzi z tym wyborem dwoch ostatnich osob z polski przez glosowanie. nie ma juz na polskiej scenie grafikow, ktorych mozna by tak po prostu zaprosic?

   25.stycznia.2003 - 10:18  Bajti
Polska vs, Halfproject

   24.stycznia.2003 - 22:31  Merger
jak by to powiedzial moj znajomy: to juz bylo i nic nowego nie wprowadza..

spodziewalem sie czegos wiecej, ale moze sie rozkreci. narazie zapowiada sie taki vs.towar 2. jedyna nowosc to, to, ze walcza reprezentacje krajow, ale to wciaz jest jeden na jednego.. i te reprezentacje tez tak nieokreslone do konca..

Powrót   
 

KATALOG:   NEWS:
10 ostatnio dodanych stron:

Tomasz Nowik
Odeon
Taste Osaka
Cromm Cruac
Circulo Creativo
AgencyNet Interactive
Axe Feather
Image-Engine
FI
Cookie
-----------------------------------
Ostatni komentarz:


-----------------------------------
5 ostatnich postów w forum:

----------------------------------
Statystyka:

Aktualnie osób on-line:
Użytkownicy: 30130

Strony w katalogu: 809
Komentarze: 16050

Komentarze na WBA: 3190

Wątki w forum: 16390
Posty w forum: 172714

Newsy w archiwum: 7289
Flab logo