HOME
top 10 dodaj stronę forum strona miesiąca faq info zasoby
ard&design magazine forum
 
ostatnio dodane
wszystkie strony
flash
flash i html
dhtml
html
strony polskie
strony zagraniczne
strony z minimalna iloscia barw
strony w jasnej tonacji
strony w ciemnej tonacji
strony kolorowe
high tech, techno itp.
strony o klasycznym układzie
strony z grafiką w stylu kreskówek
webdesign
webart
wortale tematyczne
strony komercyjne firm
KFIATY

ORCA GIRL
WELL VETTED
DIGITALICA
design in europe
MOCNY WEB
   03.czerwca.2003 - 23:13  rgb
zastanawiajace sa zawsze tego typu dlugie dysputy

a przeciez to wszystko takie proste:
pomyslodawcy f4d wybrali 3 osoby (tzw. wybor redakcyjny:)
i 2 osoby beda wybrane przez "publicznosc" :)

nie ma tu lepszych i gorszych tylko subiektywne decyzje

a kogo nalezy wybrac?
to tez proste - osobe, ktora chcialoby sie zobaczyc w pojedynku z halfprojectem
to wszystko

   03.czerwca.2003 - 23:13  rgb
prosze zakonczyc "wycieczki osobiste"
bo bede zmuszony usuwac komentarze



   03.czerwca.2003 - 23:13  rgb
zgodnie z tym co napisalem
ostatnie dwa komentarze zostaly usuniete

   31.stycznia.2003 - 09:23  Merger
a i tak WEST SAJD IS DA BEST!


   31.stycznia.2003 - 02:19  ekrzys
zalosny jestes alan

   31.stycznia.2003 - 02:17  alan_i
krzysiu:

troszke źle do tego podchodzisz, ja już internetem nie emocjonuje się od dawien dawna, a już szczegolnie rozmową z Tobą. Jak to pisze, to przez moje słowa bardziej powinna przejawiać nuda, niż podekscytowanie, ale skoro tego nei zauważasz to mi przykro.

nie chce mi się już powtarzać po raz setny co i jak.

chciałbym zwrócić tylko uwage, iż według twojego toku myślenia //w samo powinno wybrać strony roku, zamiast pytać sie publiczności.

jak Ci nie pasi, zrób nam konkurencje i ustal swoje zasady. Nie będziesz zanudzał innych swoimi tępym gadaniem tylko wreszcie coś zrobisz, bo kiedyś chciałbym coś twojego zobaczyc. Wypowiedzi na innastrona.pl nie biore pod uwage.

btw:.

"nie musisz obrazac sie na swiat jesli nie masz umiejetnosci werbalnych"

obrażać? ;D tutaj śmiałem sie najdłużej. przynajmniej dostarczasz mi radości. pozdrawiam krzysiu, czekam na wystep w kabarecie ;D

   31.stycznia.2003 - 02:07  ekrzys
nic mi nie podskakuje i nie wysylam ci smsow z gg

   31.stycznia.2003 - 02:06  ekrzys
pisanie wszedzie mi wychodzi.

   31.stycznia.2003 - 02:05  David
Podskoczyło ci ciśnienie? :) I proszę cię już o niewysyłanie mi anonimowych smsów z GaduGadu ;)

   31.stycznia.2003 - 02:03  ekrzys
wiedzialem davidzie, ze chcesz mnie poderwac. ale moze lepiej idz na gejowo.pl i pogadaj z bartkiem. twoim kochanym kolega:)

   31.stycznia.2003 - 02:02  David
Aluzja? Nie. Tak po prostu mówię że tam pisanie szło ci lepiej. Tutaj jakoś ci nie wychodzi.

   31.stycznia.2003 - 02:01  ekrzys
jesli to nie sport to co?

   31.stycznia.2003 - 01:59  ekrzys
???
to jakas dziwna aluzja?

   31.stycznia.2003 - 01:58  Bdozz
Żal mi Was wszystkich, którzy myślicie, że skoki narciarskie to sport.

   31.stycznia.2003 - 01:51  David
eMisiu. Pisanie stanowczo lepiej wychodziło ci na gej.net i innastrona.pl. Tutaj jakoś ci nie idzie.

   31.stycznia.2003 - 01:45  ekrzys
nie chce sie wdawac w szczegoly wypowiedzi alani (specjalnie tak pisze:]). ale: nie rozumiesz mojej wypowiedzi i znow sie emocjonujesz. pokazuje Ci tylko, ze to co piszesz a teraz wyjasnisz nie trzyma sie kupy i nie jest konsekwentne i czesto bardzo sprzeczne. nie musisz obrazac sie na swiat jesli nie masz umiejetnosci werbalnych. ja nie pisze tego zlosliwie a z dobrego serca:)
jesli bym myslal tak jak Ty to wystarczyloby, ze zaglosowalbym i juz stalbym sie znawca tematu:)))
tak czy inaczej - glosowanie jest bez sensu. trudno zrozumiec dlaczego nie potraficie sami wybrac osob, ktore maja tworzyc ten zespol skoro organizujecie ta impreze:)))

bdozz "ani Engel ani Janas nie pytali mnie kto ma grać w reprezentacji - pominęłem tu Tajnera bo sądzę że skoki narciarskie i pływanie synchroniczne to nie sport."

i wlasnie po to jest ktos taki jak engel/selekcjoner aby sie na tym znal i wybral tych, co trzeba. chyba nie spodziewasz sie, ze zrobia plebiscyt sms'owy albo 0700??? ludzie nie maja pojecia kogo wybrac do reprezentacji a jemu za to placa/placili:)
a skoki to w 100% sport.

pozdrawiam
krzys

   31.stycznia.2003 - 01:33  Bayer
dobrze że przynajmniej mozna głosować ... ta druga "reprezentacja kraju" powstała bez pytania o cokolwiek ...

   31.stycznia.2003 - 01:02  alan_i
ech krzysiu...

"juz pomijam, ze 3/5 > 50% :)"

nie wdawałem sie w szczegóły, skoro zrozumiałeś o co chodzi, to po kiego mnie poprawiasz?

"i skoro wiecie jak ma wygladac reprezentacja to po co to glosowanie??? bo takim textem obraza sie wszystkich glosujacych:)"

gdybym wiedział jak ma wyglądać reprezentacja to przypuszczam, że nie miałbyś wyboru nawet jednej osoby.

"bo takim textem obraza sie wszystkich glosujacych:)"

nie wszyscy głosujący przy tym pracują. My to robimy, my ustalamy reguły, i my będziemy wybierać kogo będziemy chcieli. Dopasowywawanie do tego jakiejkolwiek ideologi zaczyna mnie nudzić. Osoby te zostały wybrane gdyż uznaliśmy, iż bez głosowania mają do tego prawo. To wszystko. Jak nikgo nie zmuszam do brania udziału w głosowaniu czy oglądania versusa. Jak komus nieodowiada to niemusi się z tym zgadzać i dalej śledzić postępów na f4d. Jeśli jednak ktoś ma ochote- to nech przyjmie stan rzeczy taki jaki jest- nci nei zostanie już teraz zmienione.

"brzmi to jak: my i tak wiemy lepiej ale macie mozliwosc sie wypowiedziec"

nie. to brzmi tak: my to robimy i zrobimy co zechcemy, ale nei jesteśmy alfą i omegą więc niech inni też sie wypowiedzą.

"ale moze to kolejny, nie do konca przemyslany, podyktowany emocjami text alani. :)))"

tak z całą pewnością. Obawiam się, że nie najlepiej radzisz sobie ze swoim zaburzeniami umysłowymi. btw: już jeżeli to "alana" naucz się odmieniać po polsku.

"tylko, co daje to glosowanie? wybrany zostanie najbardziej popularny ale czy tym samym najlepszy?"

Dlatego własnie macie do wyboru 2 osoby, a nie 5. już sobie sam odpowiedziałeś.

"niekoniecznie. bo gdyby taki cwaniaczek, jak ja, mial zaglosowac. to kogo wybierze? kogos, kto ma najlepszy marketing bo nie mam pojecia, ktory jest najlepszy :)) bo i tez jakie sa kryteria oceny?"

jak głosujesz tzn, że mniej więcej się zansz na rzeczy. Jeśli nie to sobie daruj.

faktycznie na Twoim miejscu bym sobie darował.

   31.stycznia.2003 - 00:51  Bdozz
Krzysiu jest parę osób w tej Naszej Polsce, które nie wiem czy wiedzą kto jest najlepszy, ale na pewno zasłużyły byśmy sądzili że wiedzą kto powinien być w zespole. Ja się nie czuję obrażony wyborem tylko 2/5 teamu (czyt. 40%) bo rzadko mam taką możliwość, ani Engel ani Janas nie pytali mnie kto ma grać w reprezentacji - pominęłem tu Tajnera bo sądzę że skoki narciarskie i pływanie synchroniczne to nie sport.

   31.stycznia.2003 - 00:48  teka
głosujcie na kaczora!

   31.stycznia.2003 - 00:44  David
Aaaa no fakt :) No to pytam osobę która to napisała.

   31.stycznia.2003 - 00:42  Merger
D.: Karol cytowal. zapomnial cudzyslowu :)

   31.stycznia.2003 - 00:40  David
Cary. Skad ta argumentacja że ci znani się bali? :) Nie uważasz że mogły być inne powody?

   31.stycznia.2003 - 00:36  Merger
ja w tym gronie mialem trzech kandydatow, wybralem tego co zrobil wedlug mnie najwiekszy postep i kreci sie w ciekawych motywach. jednak podejrzewam, ze gdyby grono kandydujacych bylo szersze, to mialbym wiekszy klopot.

obawiam sie, ze grupa reprezentujaca Polske bedzie sie skladac w calosci z grupy zwiazanej mocniej-mniej z towarem.. nie mowie, ze to zle, bo obecna trojka to bardzo dobrzi graficy, ale cieszylbym sie, gdyby pozostale osoby byly spoza grona towarowego, tak zeby pokazac, ze w Polsce jest cos wiecej niz towar, ktory powoli juz umiera.

   31.stycznia.2003 - 00:25  ekrzys
ad.dauj 16:19
"wiem jak wyglada krytyka w polsce" raczej widzisz to, co chcesz widziec a nie to co Ci ktos pokazuje:) ale to szczegol:) jestes jasnowidzem, ze wiesz dlaczego ludzie cos krytykuja? krytyka to ocena a nie negowanie.

zycze Wam jak najlepiej z tym projektem ale np:
>>>26.stycznia.2003 - 01:32 alan_i
"Na wybór wszystkich pięciu osób przez internautów sie nie zgodziliśmy, bo mogło by dochodzić do różnych przekrętów jak na WSOTY. Dzięki temu mamy choć w 50% pewność, że reprezentacja będzie wyglądać tak jak powinna."

juz pomijam, ze 3/5 > 50% :) i skoro wiecie jak ma wygladac reprezentacja to po co to glosowanie??? bo takim textem obraza sie wszystkich glosujacych:) brzmi to jak: my i tak wiemy lepiej ale macie mozliwosc sie wypowiedziec. ale moze to kolejny, nie do konca przemyslany, podyktowany emocjami text alani. :))) tylko, co daje to glosowanie? wybrany zostanie najbardziej popularny ale czy tym samym najlepszy? niekoniecznie. bo gdyby taki cwaniaczek, jak ja, mial zaglosowac. to kogo wybierze? kogos, kto ma najlepszy marketing bo nie mam pojecia, ktory jest najlepszy :)) bo i tez jakie sa kryteria oceny?

pozdrawiam
krzys

   31.stycznia.2003 - 00:11  cary
Ja mysle, ze to bardzo nie w porzadku ze strony osob "znanych", ze sie boja. Mowie tu o tych, ktorzy "odmowili". A jak sie przedsiewziecie uda (czego Wam zycze), te osoby od razu beda chetniejsze...ja to tak interpretuje, byc moze blednie, ale moje informacje nie sa zbyt rozlegle.

Zauwarz że osoby znane, dobre sa zazwyczaj mocno zapracowane i tu raczej upatruje odmowe, a nie w strachu.


   30.stycznia.2003 - 23:05  Polaus
jest nie żle ... ja wybrałem

   30.stycznia.2003 - 22:53  David
E tam :)

   30.stycznia.2003 - 22:40  alan_i
"ekhem :)"

ciśnienie mi skoczyło...

   30.stycznia.2003 - 22:24  David
ekhem :)

   30.stycznia.2003 - 22:19  alan_i
gwoli wytłumaczenia-

wybraliśmy więcej osób- jedna z nich zrezygnowała kilka dni temu (ekhem... ;]),a pare innych odmówiło. Chyba zresztą rzuca się w oczy kto jest a kogo nie ma. Sai możecie sobie odpowiedzieć po częsci na pytanie, czemu lista wygląda tak a nie inaczej. Nikogo nie możemy zmuszać, ani robić to wreb jego woli.

co do txtu po angielsku. Spoko, nasz tłumacz zostanie opierdolony. Tekst napisany był po polsku, a dopiero później przetłumaczony przez mojego znajomego, który wydawało mi się, że coś potrafi.

w każdym razie, wszystkie uwagi dotyczące site będą wzięte pod uwage.

thx

   30.stycznia.2003 - 21:08  Merger
rozne moga byc powody. jednak sporo osob musialo odmowic, albo nie pytaliscie wszystkich z 'gornej polki'.

ale swoj glos juz oddalem.

   30.stycznia.2003 - 18:48  royal
Ja mysle, ze to bardzo nie w porzadku ze strony osob "znanych", ze sie boja. Mowie tu o tych, ktorzy "odmowili". A jak sie przedsiewziecie uda (czego Wam zycze), te osoby od razu beda chetniejsze...ja to tak interpretuje, byc moze blednie, ale moje informacje nie sa zbyt rozlegle.

   30.stycznia.2003 - 16:26  daauyi
merger, odpowiedz jest bardzo prosta. pare znanych osob po prostu nie wyrazilo checi uczestnictwa w projekcie.

   30.stycznia.2003 - 16:25  Merger
nawiazujac do tego co Sławek powiedzial - przemyslcie sprawe betatesterow stronki - naprawde roziwazuje to wiele problemow.

   30.stycznia.2003 - 16:22  Merger
jestem zdziwiony skladem osob, na ktore moge glosowac..

w moim przekonaniu brakuje mi tu jakis 20 osob na ktore moglbym glosowac. nie wiem z czego to wynika. a patrzac na obecny sklad, tym bardziej mi paru osob brakuje..

ale moze taki zamiar.

   30.stycznia.2003 - 16:19  daauyi
ok, wallie i bartek - macie racje chlopcy. text zostanie jak najpredzej poprawiony.
a moj text wyszedl po prostu z tego, ze wiem jak wyglada krytyka w polsce. byc moze jestem przewrazliwiony. ale wiele razy spotkalem sie juz z krytyka majaca na celu nie pomoc, a zlosliwe wytykanie bledow.



   30.stycznia.2003 - 15:49  Sound_Lab
Labrie Ty sobie reklamy nie rób:)

   30.stycznia.2003 - 15:29  // LaBRIE
:-o

   30.stycznia.2003 - 14:05  // Wallie
Spokojnie Macieju... Uważam, że Bartek ma rację. Błędy w tekście są rażące a strona ma charakter międzynarodowy, więc można by się pokusić o jak najszybszą ich korektę. Twoja reakcja jest co najmniej śmieszna. Ja bym się cieszył, że ktoś ze 'środowiska' pokazuje mi palcem błędy a nie wyśmiewa mnie za plecami. Poza tym strona ma, lub w najbliższym czasie będzie mieć, charakter mocno reprezentatywny, czy tego chcecie czy nie. Wszyscy uczestnicy battla będą z nią po części identyfikowani. Warto zacisnąć zęby i zrobić tego jpega jeszcze raz. Może dać go wcześniej jeszcze komuś do korekty. Chyba nie będzie aż takim problemem poprawienie tych byków?

Tak na szybko zauważyłem jeszcze, że jakoś dziwnie jest założona area na Jensie Karlssonie, w sensie link do jego strony...

trzymam kciuki...

   30.stycznia.2003 - 11:57  daauyi
juz czuje cos sie swieci...

APEL
odlozmy na jakis czas klotnie, animozje i zarzuty. dajcie nam zrobic pierwsza edycje f4d w spokoju. byc moze popelnimy jakies bledy, ale kto ich nie popelnia... zwlaszcza na starcie tak duzego przedsiewziecia.



   30.stycznia.2003 - 11:42  g_
dlaczego ta strona jest po angielsku skoro osoba, która pisała tekst najwyraźniej nie zna tego języka? tam jest tyle błędów, że oczy bolą

   30.stycznia.2003 - 11:27  daauyi
LINK - tam dowiesz sie wiecej.

merger, dlaczego jestes zdziwiony ?

   30.stycznia.2003 - 10:02  api
co za jaja> w jakiej walce??? ;))

   30.stycznia.2003 - 09:12  Merger
zdziowiony jestem..

Powrót   
 

KATALOG:   NEWS:
10 ostatnio dodanych stron:

Tomasz Nowik
Odeon
Taste Osaka
Cromm Cruac
Circulo Creativo
AgencyNet Interactive
Axe Feather
Image-Engine
FI
Cookie
-----------------------------------
Ostatni komentarz:


-----------------------------------
5 ostatnich postów w forum:

----------------------------------
Statystyka:

Aktualnie osób on-line:
Użytkownicy: 30130

Strony w katalogu: 809
Komentarze: 16050

Komentarze na WBA: 3190

Wątki w forum: 16389
Posty w forum: 172712

Newsy w archiwum: 7288
Flab logo